دستگاه ورزشی خانگی مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

با توجه بررسی محققین حوزه سلامت، بزرگسالان حداقل در هفته به 150 دقیقه ورزش نیاز دارند. سبک زندگی جدید که بر مبنای بی تحرکی است بدون شک سلامت مردم را با خطراتی جدی مواجه می کند. اگر شما یکی از کسانی هستید که به علت مسئولیت های اجتماعی که بر عهده دارید و یا به دلیل همه گیری بیماری کوید 19 که فعالیت های اجتماعی به کمترین حد خود رسیده، خطر کم تحرکی را برای سلامتی خود حس کرده اید این نوشته برای شماست. در اینجا می‌خوانید بهترین دستگاه ورزشی خانگی که چه ویژگی هایی دارد و الزامات تهیه آن برای حفظ سلامتی شما چیست.

بادی چنج بهترین دستگاه ورزشی خانگی

یک دستگاه ورزشی خانگی چه ویژگی هایی دارد؟

قبل از تهیه یک دستگاه ورزشی خانگی باید توجه داشت که یک تمرین ورزشی شامل سه فعالیت ضروری برای بدن شما را شامل شود:

  1. کار هوازی با کاهش فشار خون و چربی بدن بوسیله سوزاندن کالری به ارتقاء استقامت بدنی خود کمک می کند.
  2. تمرینات قدرتی برای بهبود وضعیت بدن و حالت بدن.
  3. روال انعطاف پذیری برای کند کردن پیری بدن و انجام حرکات روزمره بدون درد عضلانی.

این سه فعالیت باعث می شود که یک جلسه تمرین کامل و موثر داشته باشد. ممکن است فکر کنید برای رسیدن به این هدف شما باید چندین دستگاه ورزشی در خانه داشته باشید ، اما تهیه یک دستگاه بدنسازی خانگی که ترکیب این سه جنبه فعالیت بدنی است چیزی دور از واقعیت نیست.

بادی چنج بهترین دستگاه ورزشی خانگی

مزایای استفاده از دستگاه ورزشی همه کاره خانگی:

با تهیه یک دستگاه ورزشی همه کاره خانگی علاوه بر لذت بردن از داشتن یک سالن ورزشی کوچک با کارایی بالا در خانه خود، به شما کمک می کند تا هزینه های ورزشی خود را کاهش دهید زیرا دیگر مجبور به پرداخت هزینه های ایاب و ذهاب و شارژ ماهانه باشگاه را ندارید. شما با تهیه یکدستگاه بدنسازی خانگی می توانید وقت تمرین خود را به بهترین نحوه تنظیم کنید و این شما هستید که زمان ورزش خود را انتخاب می کنید و می توانید مطابق میل خود و برابر اوقات فراغت خود تمرین کنید.

آیا دستگاه ورزشی خانگی برای همه مناسب است؟

تهیه یک دستگاه ورزشی خانگی برای انجام تمرینات ورزشی در خانه برای خود و اعضای خانواده محترم که استفاده از آن به لطف طراحی هوشمندانه نیروی جاذبه، تمرینات ورزشی را بدون ضربه وارد کردن به اعضای بدن امکان پذیر می کند. این دستگاه ها با هر سطح و شرایط جسمی سازگار است و فقط در عرض 20 دقیقه قادر خواهید بود تمام گروه های عضلانی بدن را درگیر در تمرین کنید. شما قادر خواهید بود تمرین های تنفسی، بدنسازی و انعطاف پذیری را به وسیله یک دستگاه بدنسازی خانگی خود انجام دهید.

دستگاه ورزشی لاغری در منزل:

دستگاه ورزشی لاغری در منزل به شما کمک میکند تا تمرینات ورزشی خود را به طور منظم در منزل در روزهای همگیری کوید 19 و فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش وزن و سوزاندن چربی های اضافی بدن با افزایش انعطاف پذیری نسبت به بهبود استقامت بدنی خود بپردازید. دستگاه بدنسازی خانگی به شما کمک می کند تا بدنی با عضلات و مفاصل قوی تر را بدون نیاز به گذراندن ساعتهای بیرون از خانه در روزهای خاص کنونی برای شما فراهم نماید. شما می بایست همواره برای رسیدن به یک تناسب اندام ایده عال به 5 منطقه از بدن معطوف شوید که در تهیه یک دستگاه ورزشی لاغری در منزل به این مناطق توجه داشته باشید که در زیر قید شده است.

  1. شکم و مبهم با حرکات ورزشی مبنی بر افزایش انعطاف پذیری بدن برای کاهش چربی های شکمی
  2. پشت و شانه ها با حرکات کششی برای انقباض عضلات
  3. بازوها و سینه با حرکات انقباضی و درگیر کننده عضلات بدن
  4. شکم و پهلو ، ران پا با حرکات هوازی و افزایش ضربان قلب و تنفسی
  5. ارزان ترین دستگاه ورزشی خانگی:

    بدلیل کمبود فضا برای استقرار دستگاه ورزشی خانگی امروزه توجه ویژه ایی به تجهیزات ورزشی که شامل تمرین های مقاومتی است می شود که از نیروی مخالف کششی برای انقباض و تقویت عضلات بدن استفاده می کند. این نوع تجهیزات سالن ورزشی خانگی همچون بادی چنج (Body Change) معمولاً مقرون به صرفه بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. داشتن یک اراده قوی و برنامه منظم برای تمرین با دستگاه بدنسازی خانگی یکی از به صرفه ترین شیوه های رسیدن به تناسب اندام است که امروزه در جهان مورد توجه قرار گرفته است.